قیمت فنس توری باغی و آشنایی با آن

فنس توری باغی تجهیزاتی برای محصور کردن محیطی از محیط دیگر هستند که دارای مزایای خاص خود می باشند. از جمله این مزایافنس توری باغی باید به کاهش هزینه های حصارکشی، جلوگیری از ورودی انواع حیوانات، اشیا و انسان ها به محیط، نصب آسان در محیط های سخت و ناهموار و ... اشاره نمود. در این مقاله بیشتر به معرفی قیمت فنس توری باغی و در نهایت انواع آن می پردازیم.

فنس توری باغی چیست؟

از زمان های گذشته تاکنون انسان ها برای قلمرو های تحت نظر خود از ابزارهای مختلفی استفاده می کردند تا بتوانند در برابر عوامل خارجی از آن محافظت کنند. به طور مثال دیوارها یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین این مصالح بوده اند. اما امروزه با پیشرفت علم، مصالح پیشرفته تر و بهینه تری به وجود آمده اند که با ویژگی هایی که دارند، بهتر می توانند نیاز به حفاظت از محیط های مشخص را تامین کنند. فنس توری باغی از تجهیزات حفاظتی برای محیط های مختلف است که به راحتی نصب و تولید می شود. فنس توری باغی در انواع مختلف از نظر ضخامت و وزن در بازار عرضه می شود.

قیمت فنس توری باغی

 

همانگونه که گفته شد فنس يا توری حصاری از جمله این تجهیزات حفاظتی است که برای اماکن مختلفی از جمله باغ ها، زمین ها با مالکیت های شخصی، باغچه ها و ... به کار می رود. در واقع مهم ترین کاربرد این حصار ها، جلوگیری از ورود افراد، اشیا و حیوانات غیر مجاز به درون محیط حفاظت شده و مورد نظر شما می باشد.

این فنس های توری باغی از مفتول هایی با جنس عمدتا فولاد 3.5 تا 5 با روکش پی وی سی ساخته و گالوانیزه گرم شده اند، تشکیل شده است که سبب می شود تا در برابر عوامل محیطی و فیزیکی مقاومت بالایی داشته باشند. شما می توانید از این فنس ها در کاربرد های دیگر برای حصارکشی دور خانه، باغ، حصار کشی دور یک محوطه ورزشی، یا حصار کشی اطراف ریل های قطار و حاشیه جاده ها استفاده بکنید.

کاربرد های فنس توری باغی

یکی از مزیت هایی که فنس توری باغی نسبت به دیگر مصالح دارد، می توان به نصب آسوده تر آن و همین طور هزینه دیوارکشی به کمک این فنس ها اشاره نمود که سبب می شود تا کاربرد این فنس ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توری های حصاری نوع باغی معمولا در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این توری ها می توانند دارای ضخامت هایی در حدود 2، 2.2، 2.4 تا 3 و چشمه های 5.5، 6.5، 7.5 و ... داشته باشند.

از جمله کاربرد های این فنس های توری همچنین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حفاظت از محل های مخابراتی و دکل ها
  • حفاظت از دکل نفتی و دهانه چاه های آن
  • حفاظت از شبکه های برق
  • حفاظت از اماکن امنیتی
  • حفاظت از نیروگاه ها
  • حفاظت از زمین های ورزشی، سالن ها، زمین های تنیس و ...
  • حفاظت از اماکن نگهداری حیوانات

قیمت فنس توری باغی

در قیمت گذاری فنس توری باغی (قیمت فنس توری باغی) عوامل مختلفی موثر هستند ( از جمله جنس فنس، پلاستیکی یا فولادی بودن فنس ها، ضخامت، گالوانیزه بودن و ... ) که اگر بخواهیم قیمت چند نمونه از انواع این فنس ها را بیان کنیم، باید گفت:

  • فنس 7.7 سیم 2 گالوانیزه گرم با وزن 675 گرم، چشمه 7.7 سانتی متر و ضخامت 2 میلی متر : 6800 تومان (15 متر)
  • فنس 6.7 سیم 2.1 گالوانیزه گرم با وزن 780 گرم، چشمه 6.7 سانتی متر و ضخامت 2 میلی متر: 7700 تومان (15 متر)
  • فنس 7.7 مفتول 2.3 گالوانیزه گرم با وزن 820 گرم، چشمه 7.7 سانتی متر و ضخامت 2.3 میلی متر: 8100 تومان (15 متر)
  • فنس 5.5 سیم 2.3 گالوانیزه گرم با وزن 1.25 کیلوگرم، چشمه 5.5 سانتی متر و ضخامت 2.3 میلی متر: 12000 تومان (15 متر)

جهت مشاوه رایگان قیمت فنس توری باغی یا قیمت توری حصاری، توری حصاری، توری پرسی، فنس، توری آلومینیومی پشه ای، مفتول، سیم خاردار، گابیون و غیره می توانید با فنس و توری حصاری شاهین البرز تماس حاصل نمایید و در صورت استعلام قیمت و اطمینان از مرغوبیت محصولات اقدام به خرید نمایید.

  • Rating
  • 1824 بار