توری حصاری چیست؟

توری حصاری چیست؟

یکی از مواردی که کاربران اغلب در فضای مجازی و اینترنت به دنبال آن هستند این است که به طور کلی توری حصاری چیست و کاربردها و قیمت های آن را بدانند. توری حصاری یکی از روش های حصاربندی و ایجاد امنیت برای انواع فضا های مختلف از جمله پارک ها، زمین های کشاورزی، پایگاه های نظامی و غیره می باشد.

در گذشته نیز مردم می دانستند توری حصاری چیست و از همین روش البته به صورت سنتی تر (استفاده از تیغ درختان و گیاهان) برای ایجاد حصاربندی از توری حصاری استفاده می کردند اما امروزه از توری های گالوانیزه زنجیری - فولادی و پلی اتیلن با توجه به نیاز مشتری وارد خط تولید می شود.

 توری حصاری چیست

راهنمای خرید فنس

توری حصاری یکی از پرکاربرد ترین از محصولات مفتولی است پس گر شما نیز به راهنمای خرید فنس نیاز دارید یا به دنبال کارشناسی هستین که به صورت اصولی و رایگان صورت گیرد می توانید با فنس و توری حصاری شاهین البرز تماس حاصل نمایید تا با شناسایی و نوع درخواست شما بهترین و کارآمد ترین محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه خواهد شد.

 

توری حصاری چیست

 

انواع توری حصاری

انواع توری حصاری را می توان با توجه به قیمت، جنس،نوع بافت و غیره دسته بندی می شوند. در این بخش به انواع توری حصاری با توجه به نوع بافت می پردازیم.

  • توری حصاری از نظر نوع بافت

  1. دو سر قلاب
  2. دو سر پیچ
  3. یک سر قلاب و یک سر پیچ
  • توری حصاری از نظر جنس ساخت

  1. توری حصاری با استفاده از مفتول گالوانیزه
  2. توری حصاری با استفاده از روکش PVC
  3. توری حصاری با استفاده از مفتول سیاه
  • مشخصه های تاثیرگذار در تعیین قیمت توری حصاری

  1. جنس: جنس توری حصاری با توجه به توضیحات درج شده در قسمت قبل حتما تاثیرگذار خواهد بود.
  2. ارتفاع توری حصاری در قیمت آن به طور حتم تاثیر گذار خواهد بود.
  3. ابعاد چشمه در توری حصاری :هر چقدر اندازه چشمه در توری حصاری کوچک تر باشد وزن توری نیز سنگین تر خواهد بود و در نتیجه قیمت آن گران تر می شود و اگر ابعاد چشمه توری حصاری کوچک تر باشد امنیت، استحکام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.
  4. قطر توری حصاری یا مفتول
  • Rating
  • 2029 بار