آشنایی با عوامل موثر در قیمت فنس

قیمت فنس

خرید انواع فنس برای افراد با تجربه در این زمینه، کار چندان دشواری نیست. اما برای افرادی که آشنایی چندانی با صنعت ساختمان ندارند، می تواند مشکل ساز شود. آشنایی با قیمت فنس، یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید فنس می باشد که باید به آن توجه داشت. در اینجا می توانید با قیمت انواع فنس و عوامل موثر در قیمت گذاری آنها آشنا شوید.

عوامل موثر در قیمت فنس

امروزه در صنعت ساختمان از فنس و انواع توری به وفور استفاده می شود. از این رو آشنایی با قیمت انواع فنس و عواملی که در قیمت گذاری آن سهیم هستند، می تواند کمک بسیار زیادی به شما در خرید فنس بکند. از جمله عوامل مهمی که به میزان بسیار زیادی در قیمت انواع فنس موثر است، می توان به چشمه فنس اشاره کرد. چشمه های فنس معمولا 2 تا 7 سانتی متری هستند. هرچه چشمه فنس کوچک تر باشد، به تبع قیمت تمام شده فنس نیز بیشتر است. پارامتر دیگری که در قیمت گذاری فنس تاثیرگذار است، وزن فنس می باشد. معمولا فنس ها را بر اساس وزن آنها به فروش می رسانند و قاعدتا هرچه فنس وزن بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بسیار بیشتر خواهد بود. ضخامت مفتول نیز باعث تغییر قیمت انواع فنس می شود. هرچه ضخامت مفتول فنس کمتر باشد، قیمت تمام شده فنس نیز کمتر خواهد بود. دیگر پارامترهای مهم در قیمت گذاری فنس شامل طول، عرض، نوع فنس و زمان خرید می باشند که البته به نسبت مواردی که در بالا اشاره کردیم، اهمیت کمتری در قیمت فنس دارند.

 قیمت فنس

نکاتی مهم در خصوص قیمت فنس و نوع آن

برای خرید انواع فنس باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید فنس مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. البته باید تعادلی را نیز در نظر داشته باشید. قطعا فنسی که قیمت بسیار پایین داشته باشد، نمی تواند همان کیفیت فنس های گران قیمت را داشته باشد. در هنگام خرید درباره چشمه فنس، طول، عرض، ضخامت و وزن آن تحقیق کنید و پس از به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد جنس مورد نظر با افراد با تجربه مشورت کنید و ویژگی های فنس را با دیگر فنس های موجود در بازار مقایسه نمایید. در این حالت می توانید به یک نتیجه نهایی برسید و بهترین نوع فنس را با قیمتی منصفانه خریداری نمایید.

قیمت فنس

البته سعی کنید، زمان مناسبی را برای خرید فنس انتخاب کنید. در برخی مواقع معمولا قیمت فنس ها افزایش پیدا می کند و خرید در اینگونه مواقع اصلا پیشنهاد نمی شود. پس بهتر است در این مورد نیز تحقیق کنید و با در نظر داشتن جوانب امر یک خرید ایده آل داشته باشید. البته فروشگاهی که برای خرید فنس مورد نیاز خود انتخاب کرده اید، نیز می تواند در خرید شما تاثیرگذار باشد. پس سعی کنید، فنس مورد نیاز را از مراکز معتبر خریداری نمایید.

 

شرکت فنس و توری حصاری شاهین البرز تولید کننده رابیتس، مفتول گالوانیزه، توری حصاری، توری مش، توری مرغی، فنس، سیم خاردار، گابیون سایر موارد مرتبط تولید و به قیمت عمده وارد بازار می نماید

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت فنس با فنس شاهین البرز تماس حاصل نمایید

با کیفیت ترین و مناسب ترین فنس را از فنس سازان شاهین البرز بخواهید

  • Rating
  • 2248 بار