آشنایی با انواع توری حصاری فلزی

توری حصاری فلزی

توری حصاری فلزی را می توان از جمله اقلام پرکاربرد دانست که این توری ها جهت جداسازی در انواع مراکز ورزشی، کشاورزی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این فنس ها را می توان در انواع مختلفی خریداری نمود که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

توری حصاری به نوعی تور گفته می شود که در آن از انواع فنس ها استفاده شده است که ساختار آنها کاملا فلزی است و در صنایع مختلف کاربرد دارند. از این توری ها به عنوان فنس نیز یاد می شود. توری حصاری فلزی معمولا جهت جداسازی مکان مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد آن مربوط به باغ های کشاورزی می باشد. البته در هر مکانی از سطح شهر نیز ممکن است این فنس ها را مشاهده نمایید. چرا که استفاده از این توری ها می تواند روش مناسبی جهت دیوارکشی با قیمت ارزان باشد. همچنین در اطراف میادین فوتبال و یا والیبال نیز از این فنس ها استفاده می شود. بی شک در بسیاری از باشگاه های ورزشی سطح شهر نیز می توانید این فنس ها را مشاهده نمایید.

 توری حصاری فلزی

 

در حالت کلی می توان گفت: فنس های توری حصاری فلزی از جمله پرکاربرد ترین اقلام مورد استفاده در تمامی صنایع هستند. این توری را می توانید به سرعت نصب نمایید و از امنیت آن نیز اطمینان داشته باشید. مفتول های استفاده شده در این توری ها گالوانیزه هستند و به هیچ وجه زنگ نخواهند زد.

انواع توری حصاری فلزی

توری حصاری از جنس فلز در انواع اندازه های مختلف عرضه شده است که هر شخصی می تواند متناسب با خواسته خود اقدام به خرید نماید. تمامی توری های حصاری در اندازه 1 در 3 متر عرضه شده اند و از نظر قطر مفتول مورد استفاده با یکدیگر متفاوت خواهند بود. یکی از مدل های توری حصاری فلزی دارای سیم مفتولی به قطر 2.20 میلی متر هستند که ظریف ترین فنس ها خواهند بود. پس از آن می توانید قطر 2.40 و 2.80 نیز مشاهده نمایید که اندازه آنها متوسط خواهد بود. اما قطر 3 و 4 میلی متر نیز وجود دارد که از این فنس ها جهت مراکز بسیار امنیتی استفاده می شود.

 توری حصاری فلزی

تولید توری حصاری فلزی

حصارهای فلزی از جمله اقلامی هستند که جهت حفظ امنیت مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل باید مقاومت بالایی نیز داشته باشند. شرکت ما با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و کادر مجرب و حرفه ای توانسته است محصولی با کیفیت به بازار عرضه نماید. توجه داشته باشید که گره های فنس از جمله مهمترین بخش های آن به حساب می آیند که فنس های تولیدی شرکت ما کاملا بهینه سازی شده اند و به بازار عرضه شده اند. از این فنس ها می توانید در انواع صنایع استفاده نمایید. همچنین تنوع محصولی نیز بسیار بالا خواهد بود.

  • Rating
  • 2182 بار